E-mailmarketing

Effectief, efficiënt en aantrekkelijk per e-mail onder de aandacht bij uw doelgroepen.

Wij bieden 2 opties voor e-mailmarketing:
digitale nieuwsbrieven en e-mail lead generatie campagnes

Optie 1: Digitale nieuwsbrieven

Vermeulen biedt via Nederlandse e-mailmarketingsoftware efficiënte oplossingen voor digitale nieuwsbrieven:

  • Ontzorging of volledig zelf doen: wij versturen uw digitale nieuwsbrieven of wij richten voor u een account in waarmee u gemakkelijk zelf aan de slag kunt;
  • Gebruiksvriendelijk en uitgebreid: onze software is intuïtief in gebruik en met alle gewenste functionaliteiten;
  • Professionele ondersteuning: wij bieden marketingadvies, ondersteuning in gebruik én technische support;
  • Juiste prijs/kwaliteitverhouding: gewoon goede e-mailmarketing voor nette prijzen.

Heeft u interesse in een digitale nieuwsbrief voor uw bedrijf? Vraag dan een advies op maat aan.

Optie 2: E-mail lead generatie campagne

Een E-mail Lead Generatie Campagne is erop gericht om op een effectieve manier in contact te komen met prospects via e-mail. Wij ontwikkelen een e-mailcampagne die de aandacht en interesse opwekt bij uw doelgroepen, met als doel om ervoor te zorgen dat u aan tafel komt bij uw prospects.

Heeft u interesse in een E-mail Lead Generatie Campagne voor uw bedrijf? Vraag dan een advies op maat aan.

Advies op maat

Wilt u aan de slag met e-mailmarketing?

Plan een gesprek in met marketingadviseur Thiemen Vermeulen.

Telefoon

Onze klanten

Wij helpen organisaties die stappen willen maken. Een selectie van onze klanten.

Over Ons

Vermeulen Steenbergen is een marketing- en mediabedrijf opgericht in 1877. Wij ervaren dat bedrijven het lastig vinden om de aandacht te krijgen en te houden van hun doelgroepen. Door internet zijn de mogelijkheden bijna onbeperkt; ondernemers missen echter de kennis, kunde en tijd om deze effectief te benutten. Wij zorgen voor de oplossing. Vanuit onze jarenlange kennis, kunde, ervaring en passie ondersteunen wij bedrijven in het continu en zonder zorgen in contact komen en blijven met hun doelgroepen.